سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پشتیبانخانهنشانی ایمیل من

مدرسه راهنمایی شاهد پسرانه هدایت زرین شهر

[ و گفته‏اند حارث بن حوت نزد او آمد و گفت چنین پندارى که من اصحاب جمل را گمراه مى‏دانم ؟ فرمود : ] حارث تو کوتاه‏بینانه نگریستى نه عمیق و زیرکانه ، و سرگردان ماندى . تو حق را نشناخته‏اى تا بدانى اهل حق چه کسانند و نه باطل را تا بدانى پیروان آن چه مردمانند . [ حارث گفت من با سعید بن مالک و عبد اللّه پسر عمر کناره مى‏گیرم فرمود : ] سعید و عبد اللّه بن عمر نه حق را یارى کردند و نه باطل را خوار ساختند . [نهج البلاغه]

 RSS 

کل بازدید ها :

16437

بازدیدهای امروز :

10

بازدیدهای دیروز :

2


درباره من

مدرسه راهنمایی شاهد پسرانه هدایت زرین شهر
مباشر
مدرسه راهنمایی شاهد پسرانه هدایت زرین شهردر سال تحصیلی 87-86 تأسیس گردید در این واحد آموزشی از فرزندان شاهد وایثارگران وهمچنین فرزندان فرهنگیان باشرایط خاص ثبت نام بعمل آمده است


لوگوی من

مدرسه راهنمایی شاهد پسرانه هدایت زرین شهر


 اوقات شرعی


لوگوی دوستان



اشتراک

 


نوشته های قبلی

دانش آموزان کلاس اول الف
دانش آموزان کلاس اول ب
دانش آموزان کلاس دوم
دانش آموزان کلاس سوم
برنامه های آموزشی وپرورشی مهر 86
برنامه های آموزشی وپرورشی آبان 86
مشاوره رایگان
کتابخانه کودکان
مقالات علمی
برنامه های آموزشی وپرورشی آذر86
برنامه های آموزشی وپرورشی دی ماه86
آموزش نماز
سیمای نماز
اطلاعات عمومی


[ خانه | مدیریت وبلاگ | شناسنامه | پست الکترونیک ]

مباشر تاریخ سه شنبه 86/10/18 ساعت 12:46 عصر

 

کتابخانه الکترونیکی

کتابخانه الکترونیکی کودکان ونوجوانان در پایگاه اینترنتی مدرسه راه اندازی شد دانش آموزان گرامی می توانند با مراجعه به آدرس پایگاه کتابهای دلخواه خود را مطالعه نمایند.  

 

مشاوره وراهنمایی اینترنتی

اولیاءمحترم دانش آموزان می توانند با مراجعه به پایگاه مدرسه به آدرس زیر مراجعه وسئولات خود رامطرح وجواب دریافت نمایند . همچنین در پایگاه مدرسه از این هفته مقالات تربیتی درج می شود.

شعر وشاعری

آقای مهران جهاندار دانش آموز مدرسه راهنمایی شاهد پسرانه هدایت اقدام به سرودن شعر نموده است برای ایشان آرزوی موفقیت می نماییم در زیر قسمتی از یک سروده ایشان را قرائت کنید:

روزی که دربستر عشق نالانم                   دوست کجاست

روزی که بگریم من زار                           دوست کجاست

روزی که شوم بی خانه ومال                    دوست کجاست

روزی که شوم فقیربی چیز                      دوست کجاست

من فقر خودم به خود خریدم                 او فقر مرا به پول بفروخت

مانور زلزله

همزمان با سراسر کشور مانور امداد ونجات به منظور آموزش وایجاد آمادگی در دانش آموزان در مدرسه راهنمایی شاهد پسرانه هدایت در مورخ 8/9/86برگزار گردد .

اهداء کتاب به کتابخانه

اکثر دانش آموزان مدرسه راهنمایی شاهد پسرانه هدایت یک یاچند جلد کتاب به کتابخانه مدرسه هدیه کردند که از همه ی این عزیزان تقدیر وتشکر می گردد .

همچنین تعداد 40جلد کتاب از طرف فرمانداری شهرستان لنجان به کتابخانه این آموزشکاه اهداء گردید که از زحمات مسئولین مربوطه تقدیر وتشکر می نماییم.

توضیح این که بدلیل جدید التأسیس بودن این واحد آموزشی فاقد کتابخانه بوده وبحمدا... در هفته آیند کتابخانه آن افتتاح خواهد شد.

مسابقات قرآن

   مسابقات قرآن کریم در سه رشته قرائت ،حفظ ومفاهیم  ویژه جانباز ،همسران آنها ودانش آموزان  برگزار می شود  علاقمندان می توانند از تاریخ 1/9/86 لغایت5/11/86 به دفتر آموزشگاه مراجعه نمایند.  

مسابقات اذان

 مسابقه اذان دانش آموزان مدرسه راهنمایی شاهد هدایت برگزار گردید نفرات برتر این مسابقه به مدیریت آموزش وپرورش زرین شهر برای حضور در مرحله شهرستان معرفی شدند.

خدمات مشاوره وراهنمایی                       

از ابتدای سال تحصیلی تاکنون چندمورد جلسات مشاوره وراهنمایی برای تعدادی از دانش آموزان  واولیاء آنها در مدرسه راهنمایی شاهد هدایت برگزار شده است در این جلسات توصیه های تربیتی لازم به ایشان ارائه گردیده است.

صبحگاه برتر

     درارزیابی بعمل آمده در هفته بسیج دانش آموزی از نحوی اجرای مراسم صبحگاه مدرسه ضمن تقدیر از دانش آموزان مجری صبحگاه کلاس دوم بخاطر پر بار بودن مراسم اعلام می نماید که در اجرای این مراسم کلاس اول ب بعنوان مجریان صبحگاه برتر انتخاب شدند.                                    

مسابقات علمی مرحله اول

زمان برگزاری مسابقه علمی مرحله اول دانش آموزان روز جمعه 26/11/86 می باشد انشاءا... دانش آموزان این آموزشگاه با برنامه ریزی وتلاش بیشتر در این مسابقه خواهند درخشید.                                                                  




 

[ خانه | مدیریت وبلاگ | شناسنامه | پست الکترونیک ]

©template designed by: www.parsitemplates.com